Toch wel lekker zo’n huisbroek

26-12-2023

 's Morgens lekker rustig wakker worden. Ik merk dat ik een 'odol' heb. Dat is geen ramp om met een beetje geiligheid wakker te worden. Ik stap uit bed in m'n nakie. Ik doe m'n t-shirt en huisbroek aan. Ik ga naar beneden en word begroet door onze hond. Die moet natuurlijk gelijk uit. Gauw jas aan, hond aanlijnen. Dan de buitentrap af(we wonen in een bovenwoning), en beginnen ons rondje.


Ik ben benieuwd of de achterbuurvrouw aan het tuinieren is. Een vrouw van ongeveer mijn leeftijd maar ziet er echt heerlijk uit. Helaas is ze er niet. Dan lopen we maar verder. Op de hoek is een yogastudio die kennelijk net klaar is. De dames komen naar buiten gekleed o.a. in strak zittende leggings. Dat vind ik altijd een heerlijk gezicht. In m'n huisbroek begint iets te groeien. Gauw doorlopen voordat het een 'tentstok' word. Met die heerlijk kontjes voor ogen lopen we gauw door.


Bij de buitentrap gaan we naar boven. De hond is er altijd eerder als ik. Maar tree voor tree voel ik m'n huisbroek iets afzakken. Als het maar niet onder m'n jas uitkomt. Maar het zakt echt verder. Het blijft gelukkig steken aan de voorkant op m'n nog steeds half stijve piemel. Ik was hier zo druk mee bezig, dat ik niet gemerkt had dat onze buurvrouw ook de trap op was gekomen. Ik keek even achterom en zag dat ze verlekkerd naar me keek. Plotseling voelde ik haar hand op m'n billen. Onze voordeuren zijn achter een muurtje, zodat je niet gelijk naar onze voordeuren kijkt.


Toen mijn voordeur had bereikt voelde ik haar hand echt m'n billen verkennen. Ze voelde zelfs m'n poepgaatje. Ik werd hier zo geil van dat ik me niet in kon houden. Ik draaide me om en keek in haar geile ogen. Zo te zien was ze naar de sportschool geweest want ze had ook een strakke legging aan. Een rode. Haar handen gingen nu aan de voorkant m'n broek in. Ze pakte m'n stijve pik en begon me af te trekken. Ik hiekd me niet meer in en begon haar billen te strelen over die strakke rode legging. Ook streelde ik haar aan de voorkant over de plek waar haar kutje zat. Ze kreunde zacht. "Ik wil je pik in me buurman" zei ze.


Ik deed langzaam haar legging naar beneden en zag dat ze ook nog een rode string droeg. Ik zag een donkere vlek in haar kruis. Ze was dus al lekker nat. Nadat ze ook mijn broek naar beneden had gedaan. Bukte ik en begon het natte plekje met m'n lippen te beroeren. Ik zoog en proefde haar lekkere sappen. Toen deed ik het stringetje ook naar beneden en kwam overeind. Ze sloeg een been om me heen zodat ze m'n nu super stijve pik in haar kutje deed. "Neuk me diep" zei ze. Dat deed ik, steeds dieper. Ik hoopte dat de buurman en/of m'n vrouw het gebonk tegen de deur van ons niet hoorden.


Met haar lekkere kut om m'n pik, voelde ik langzaam m'n zaad opkomen. "Mag ik in je klaarkomen" zei ik. "Spuit me vol lekkere jonge" zei ze, "ik wil al je zaad". Ik voelde het zaad omhoog komen en drukte me diep in haar kut. Toen ze mijn zaad in haar voelde komen begon ook haar kutje te krampen. Ze kwam ook klaar. Toen we allebeide uitgeneukt waren liet ze m'n piemel er uit. Ze bukte en begon m'n piemel schoon te likken. "Je moet die broek vaker aan doen buurman" zei ze. "Ja" zei ik, "maar dan neuken we wel binnen als een van ons alleen in huis is"


Waar zo'n huisbroek al niet goed voor is.

Maak een gratis website.